Stockholm

Supportkoordinator

EN VIKTIG PUSSELBIT FÖR VÅRDENS FUNKTION

Placering: Stockholm

Sista ansökningsdag:

2025-02-28

Nortech Medical grundades 2006 och har sedan dess expanderat både geografiskt och kompetensmässigt. Vi är specialiserade på service av medicinteknisk utrustning och strävar efter att underlätta arbetet inom vården. Vårt uppdrag är att stödja vårdgivare, tillverkare och distributörer av medicinsk teknik genom långsiktiga samarbeten och högkvalitativa lösningar. Vi säkerställer att vårdens verktyg fungerar genom noggrant underhåll, kontroller, service och support.

För att möta den växande efterfrågan söker vi nu en supportkoordinator till vårt Supportcenter i Täby. Vårt Supportcenter fungerar som ett administrativt nav för våra medicintekniker, servicechefer och kunder och ansvarar för infrastrukturen på kontoret och lagret. Vi söker därför dig som har administrativ erfarenhet, trivs i en kommunikativ roll och uppskattar en varierad arbetsdag i varierat tempo.

Om rollen
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar bland annat:

  • Administrera och delegera jobbförfrågningar och paket.
  • Kvalitetsgranska servicerapporter och hantera avvikelser.
  • Säkerställa faktureringsunderlag.
  • Koordinera samarbetet med underleverantörer i andra europeiska länder.
  • Granska arbetsordrar och ta emot gods.
  • Besvara kundfrågor och ta emot supportärenden.

Arbetstempot varierar, och vissa perioder kan vara mer intensiva än andra. Du kommer dock alltid att ha stöd av erfarna kollegor.

Vi söker dig som:

  • Har minst ett års erfarenhet av service och/eller administration, exempelvis kundtjänst.
  • Är van vid att använda telefon som arbetsredskap.
  • Behärskar svenska flytande och har goda kunskaper i engelska.
  • Har goda kunskaper i Officepaketet.

Meriterande:

  • Erfarenhet eller stort intresse för IT.

Personliga egenskaper:

  • Nyfiken, serviceinriktad och proaktiv.
  • Självständig och initiativtagande.
  • Samarbetsvillig och engagerad i att bidra till teamets utveckling.

Vi erbjuder:
Vi tror på att framgång uppnås genom kompetenta och trygga medarbetare som arbetar mot gemensamma mål. Våra värdeord – Positiv, Respekt, Ambition, Teamwork och Ansvar (PRATA) – präglar hela vår verksamhet.

Som en del av vårt Supportcenter kommer du att:

  • Arbeta i en dynamisk organisation som anpassar sig till framtidens behov.
  • Få möjligheter till både professionell och personlig utveckling.
  • Bygga ett omfattande kontaktnät både nationellt och internationellt.

Täby

Kemistvägen 10 B

183 79 Täby

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande provanställning på sex månader.

Arbetstiderna är helgfria vardagar 08:00–17:00 och arbetsplatsen är belägen på Kemistvägen 10 B, Täby.

Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan innehållande CV och personligt brev, gärna på svenska. Vänligen besvara följande frågor i din ansökan:

  1. Vad lockar dig med den här tjänsten?
  2. Vilka kompetenser och erfarenheter kan du bidra med?

Skicka in din ansökan så snart som möjligt via nedanstående formulär. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Tillträde sker enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Kontakt
Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterande chef:
Nathalie Johansson, Support- och kvalitetschef, på 010-498 98 88.

Observera: Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med bemannings-, rekryterings- och förmedlingsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Mer om oss

Ansök här

Tack för din beställning!

Vi återkommer med annonsutkast inom 24 arbetstimmar.